jueves, 22 de marzo de 2012

ARTICLE D'OPINIÓ

Übersichtsarbeit von Hitler

Jo, Adolf Hitler, president del Partit Nazi, he estat empresonat per a intentar fer un cop d’estat al govern de Ebert.

Estant aquí dins tancat he començat a escriure un llibre, el qual s’anomena “Mein Kampf”. En aquest llibre hi estic descrivint l’Alemanya ideal per a la vida de tots. A més, hi faig constància de que la dictadura feixista és el millor sistema de govern.

El que s’ha de fer per a reconstruir una Alemanya ideal és recuperar la cultura d’Alemanya. I per això cal recuperar les seves antigues fronteres, i que Austria-Hungria torni a formar part d’Alemanya. A més, s’ha de recuperar tota aquella zona que antigament havia format part de la raça ària.

En definitiva, s’ha de unificar” l’Espai vital”. Per tant, tothom que estigui dins l’Espai vital que no sigui de raça ària, o que tingui alguna deficiència no pot viure-hi. L’Espai vital només és per a alemanys purs i durs, purament de raça ària.

Cal dir que en el llibre també s’hi fomenta un sentiment anti jueu, ja que la raça ària és superior a qualsevol altra. La raça ària és la millor que hi pot haver.

També, vull fer constància de que quan surti de la presó el que vull fer amb el meu partir és presentar-me a unes eleccions per a president del govern. I un cop hagi guanyat les eleccions i només comandi jo, vull llevar la República i establir la dictadura feixista, anomenada Tercer Reich. 

Les meves idees en un futur són que tothom sigui fidel al Partit Nazi, i si no és així, les persones contraries al meu sistema de govern seran enviades a camps de concentració. A més, vull crear la SA, que seran els militars que s’encarregaran de vigilar que tothom compleix les meves normes. La SS, que serà la guàrdia privada del meu partit. I la Gestapo, que seran els militars que s’encarregaran de la repressió política, és a dir, aquells que no siguin fidels a mi seran enviats a camps de treball. 

Un altre dels meus ideals un cop tingui el govern en les meves mans, és aconseguir que Alemanya es recuperi del tot de la guerra. De manera que faré obres d’infraestructures, i fomentaré les fàbriques i empreses, per que tothom pugui tenir feina i tingui un sou. També fomentaré la industria i faré que es produeixi una gran quantitat d’armes, de manera que en un futur quan vulgui recuperar les antigues fronteres d’Alemanya, el país estigui ben armat per a fer-hi front.

1 comentarios:

AngySusana VinAnd dijo...

Està molt ben treballat! Pensem que la informació és molt interessant.

Publicar un comentario